Sunday, June 18, 2006

Cene

Evo vec drugi dan smo u Herceg Novom i iskreno receno da nisam sa ekipom davno bi ja zapalio odavde. Herceg Novi deluje depresivno da I penzioneri okrecu ledja, garant!

Sandra I Branko su stigli predvece, dok smo se Boris, Sale i ja odmarali uz pivo u istom sport clubu preko puta kuce gledajuc utakmicu. Ogladneli smo pa krenusmo na girice u restoranu Aleksandar, nekih dvadeset minuta hoda od nase kuce.

Sto je neverovatno je da je morska hrana neverovatno skupa. Narucismo par maleckih snapera, pola hobotnice, nekoliko komada skampi i porciju neke ribe umesto girica. Boris i Branko su se opredelili za mesano meso. Pili smo lokalni shardonay koji I noije bio tako los. Cifra, nesto ispod 150 evra.

Za sutra smo planirali da iznajmimo motornu barku da zujimo po Boki I da malo ronimo. Pronasli smo par kombinacija za iznajmljivanje. Prva je kapetan Skender sa sestometarskom motornom barkom I tendom za 100 Eura na dan a druga kombinacija je slicna barka bez kapetana i tende za 40 Eura.

Samo jos da dodam da jedini razlog sto izrazavam cene u ovim postovima da imate kompletniju sliku o trenutnom turistickom standardu u Crnoj Gori. Znaci, do sada sam zakljucio da covek mora da se cenka za sve, cak i za cenu kilograma ribe u restoranu.

Mada nismo nesto preterano slikali, uskoro cu da zakacim par fotki na sajt.

1 comment:

Anonymous said...

pa ti si lud covjek. 150eura za rucak to samo budala moze da plati. uzeli su te braco a ti nasjeo. ja da sam ti ja bih otisao u taj kurac od restorana i pobio sve njegove vlasnike