Friday, June 16, 2006

Stigli smo!

Cudne stvari se desavaju a nismo jos ni posteno krenuli. Bog kao da nam daje znakove, uskoro cemo saznati kakve. Sasa I Boris su jos juce trebali da dodju u Amsterdam I da me sacekaju ali silom prilika su morali da odgode let za jedan dan. Pukao je motor!

Dobro sada, desavajiu se takve stvari ali jutros mi je Sale javi da je I drugi avion imao kvar ali su na jedvite jade uspeli da su ukrcaju na avion. Kakav stres!!

Ja, na drugu stranu sam u drugoj nepogodi, tesko prehladjen. Bolje da ni ne opisujem stadium ove prehlade da ti ne pokvarim rucak. Dobro sada, sta je tu je, izdrzace se sve, samo da Plavi oderu Gaucose:)

Parkirao sam moj Jeepa na Herndon public parkingu I uhvatio bus do Dulles aerodroma. Provalio sam da sa L'enfant Plaze moze da se uhvati isti taj bus za samo $3.00 skroz do aerodroma!

Check in je trajao vecnost a o kontroli I da ne pricam. Ja se kljukam. Nekim tabletama sto su Sale I Boris preporucili ali nema vajde. I sada dolazi najbolji trip. Za vreme checkinga (ili vek kako se to kaze na Srpskom) nisu mi dali sediste nego kao posle. Ulazim u avion I umesto levo mene stjuardesa seda u biznis klasu sa krevetom! Prvi put u zivotu da letim prekookeanskim u nekom luksuzu. Priznajem da vredi svaki cent, pogotovo ako si bolestan kao ja.

Do mene sedi srednjovecna zena koja je pricala Holandski sa covekom preko puta. Ja uzeh telefon da se pohvalim mojim kompadresima kad ova do mene ni pet ni sest nego poce da parla na nasem.

Ispricasmo se mi tako o svemu. Ona se udala za nekog Holandjana I imzaju kuce na Floridi, Holandiji I Belgiji. Vrlo interesantna zena. Pola leta smo pricali o Bog I religiji I jos nekim interesantnim temama.

Sada sedim u kaficu na Schipol aerodromu I posmatram narandzaste holandeze kako se migolje. Sale I Boris samo sto nisu stigli. Iznajmljujemo auto I pravac Gelsenkirchen. Ovaj dan ce da se pamti u nasem fudbalu, nadam se da cemo nas trojica da prevagnemo pobedu...

Do skorog pisanja...

P.S. Ovo sve pisem sa blekberija tako da se izvinjavam na greskama:) evo sleteli su...pisu SMSom

posaljite vase dozivljaje, slike, video i fotke iz nemacke

No comments: