Sunday, June 25, 2006

I pad je let

Sleteli smo u Beograd posle nekih cetrdesetak minuta leta iz Tivta. Montenegro Airlines, kao I Jat, leti ovu distancu nekoliko puta dnevno. Karta u jednom smeru kosta oko 70 Eura.

U poslednjem trenutku doslo je do nekih komplikacija oko mog smestaja. Na svu srecu nasao sam mali sobicak u hotelu Royal za nekih 30 Eura sto je relativno jeftino za Beograd. Hotel se nalazi u neposrednoj blizini samog centra grada, samo dva bloka od Kneza Mihajla. Jos da dodam da soba ukljucuje klimu I kablovsku televiziju.

Jos uvek slomljen I iscrpljen od bolesnog stomaka prvo vece sam izkulirao sa Igorom koji se dovezao u Beograd sa Matejom I malim Lukom cak iz Slovenije da me vidi. Popili smo picence I mada je ostala ekipa zavsila po splavovima ja sam se vratio nazad u hotel da se odmorim.

Juce je bio predivan letnji dan. Ponovo sam se nasao sa Igorom I familijom za rucak. Rucali smo u prestiznom restoranu Opera. Promocija za rucak je bila iznenadjujuca, kotleti od krokodila!Ja sam se odlucio za minestrone I sirotinjsku pastu sa maslinovim uljem I uprzenim belim lukom dok su Igor I Mateja rucali sveze povrce na zaru. Rucak nas je kostao nekih 50 Eura.

Citavo poslepodne smo setali I pili kafice u gradskim bastama. Navece sam se nasao sa Saletom da gledamo ARGENTINA-MEXICO. Gaucosi su prosli u cetvrfinale.

Vecerali smo jako kasno u popularnom Topcideskom restoranu sa pogledom da dobar deo Beograda. Bio sam oprezan sa hranom ali jednostavno je tesko da covek odoli ovakvom rostilju. Ljute paprike umalo da mi dodju glave.

Posle, privatna zuraja kod prijateljevih prijatelja. Osecao sam se kao u stare dobre zurke koje smo organizovali dok roditelji nisu bili kuci.

Beograd je dobar. Kasno se jede, izlazi, spava I brate sve ostalo dolazi kasno. Malo me cak podseca na Buenos Aires mada su kulture suste suprotnosti.

Jutros, dok pocinjem da pisem zavrsetak ove kratke avanture u taksiju na putu na aerodrom Nikola Tesla, ugledao sam stotine iscrpljenih mladih Beogradjana na povratku kuci iz klubova oko Kalemegdana.

Evo polecem kuci iz Amsterdama. Citam spostski zurnal dok se devojcica pored mene krsti. I pad je let.

No comments: